Українська мова
10 клас
29.03
Тема. Іменник. Рід іменників
1.
Опрацювати
параграф 38.
2.
Виконати
вправи 343, 352.
3.
Виконати
тестові завдання (с.147).
01.04
Тема. Іменники, що мають лише форму однини або множини
1.
Опрацювати
параграф 39.
2.
Виконати
усно вправу 366.
3.
Виконати
письмово вправу 357, 362.
4.
Виконати
тестові завдання (с.150).
Українська література
10 клас
22.03.2022
Тема. В. Винниченко. «Момент». Поєднання в новелі
реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту. Образ панни Мусі
1.
Усно
відповісти на запитання (с.204).
2.
Написати
твір-мініатюру «Що таке щастя?». Погодьтеся з Винниченком розуміння щастя або
спростуйте його.
01.04.2022
Тема.
Контрольна робота №5.
«Творчість
Василя Стефаника, Володимира Винниченка» (письмовий твір)
Теми
творів:
1.
Проблема
еміграції в новелі В. Стефаника «Камінний хрест».
2.
Роздуми
про миттєве і вічне в новелі В. Винниченка «Момент».
Українська мова
11 клас
29.03.2022
Тема. Розвиток мовлення. Підготувати діалог на одну з тем:
1.
На
добро відповідати добром, а на зло?
2.
Чому
Ліна Костенко назвала страшними слова «дволикість», «дворушництво»,
«двозначність», «двомовність», «двоєдушність»?
30.03.2022
Тема. Уживання синтаксичних одиниць у різних стилях
1.
Опрацювати
параграф 52.
2.
Виконати
вправи 3 (с.187), 7 (с.188).
3.
Виконати
тестові завдання (с. 188).
4.
Опрацювати
рубрику «Культура слова».
31.03.2022
Спецкурс
Опрацювати
за довідником О. Авраменка «Типові лексичні помилки» (с.325)
Українська література
11 клас
29.03.2022
Тема. Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю
1.
Опрацювати
матеріал підручника (с. 209-210).
2.
Письмово
зробити хронологічну таблицю.
3.
Дати
відповіді на запитання «У чому феномен Ліни Костенко?»
01.04.2022
Тема. Ліна Костенко. Ліричні роздуми про значення слова в житті людини,
суть мистецтва, його роль у суспільстві ( «Страшні слова, коли вони мовчать»,
«Хай буде легко. Дотиком пера…»)
1.
Опрацювати
матеріал підручника (с.210-212).
2.
Відповісти
на запитання до творів.
3.
Вірш
«Страшні слова, коли вони мовчать» вивчити на пам’ять.
Комментарии
Отправить комментарий