Дистанційне навчання

6 клас

Українська мова

28.12.2020

Тема. Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини

1.     Опрацювати параграф 20.

2.     Виконати вправи 224, 225 (письмово).

 

30.12.2020

Тема. Відмінки іменників. Кличний відмінок. Відмінювання іменників

1.     Опрацювати параграф 27.

2.     Виконати вправи 229, 232 (письмово).

 

31.12.2020

Тема. Контрольна робота №3. «Іменник» (перша частина).

1.     Іменники змінюються за

a.     Родами, числами, відмінками

b.     Числами, родами

c.      Числами і відмінками

d.     Родами і відмінками

2.     Тільки в однині вживаються іменники в рядку

a.     Зелень, листя, Англія

b.     Вільха, подія, далеч

c.      Сніг, біганина, розкіш

d.     Радість, павутиння, традиції

3.     Іменники – назви осіб за професією означають осіб то чоловічої, то жіночої статі, але належать тільки до

a.     Середнього роду

b.     Чоловічого роду

c.      Жіночого роду

d.     Спільного роду

4.     Усі іменники є власними назвами в рядку

a.     Чернівці, Карпати, американці

b.     Русь, Рим, імперія

c.      Дністер, Дніпро, Волка.

d.     Торт, пломбір, Наполеон.

5.     Усі іменники є загальними назвами в рядку

a.     Гора, пагорб, Покуття

b.     Волинь, Поділля, білочка

c.      Ріка, море, озеро

d.     Баба Яга, лісовик, водяник

6.     Усі іменники є назвами істот у рядку

a.     Народ, національність, народність

b.     Лялька, м’яч, дзиґа

c.      Зевс, Перун, вірування.

d.     Людина, дитина, жінка

7.     Усі іменники є назвами неістот у рядку

a.     Комаха, тварина, вірус

b.     Альбом, фарба, художник

c.      Ковзани, лижі, санки

d.     Сметана, кефір, корова

8.     До спільного роду належать усі іменники рядка

a.     Нечупара, невдаха, базіка

b.     Сирота, кенгуру, лікар

c.      Бібліотекар, каліка, замазура

d.     Плакса, перукар, листоноша.

9.     Форму однини та множини мають усі іменники рядка

a.     Друг,  дружба, подруга

b.     Голуб, зошит, колосся

c.      Ковзани, шахи, руки.

d.     Парта, ніч, ручка

10.                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Форму лише множини мають усі іменники рядка

a.     Висівки, перегони, юнацтво

b.     Канікули, волосся, сутінки

c.      Обжинки, гроші, граблі

d.     Двері, аліменти, вікна

11.                                                                                                                                                                                                                                                                                                ,12. У поданих реченнях підкреслити іменники та надписати рід і число.

А за вікном на квіти впали роси, і соловей затьохкав у кущі.

Місяць висів серед ясного неба сірою малопомітною плямою.

Дистанційне навчання

Українська література

30.12.2020

Тема. Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевичка…» Настрої і почуття, висвітлені в поезіях. Образ рідної людини та важливість родинних цінностей

1.     Ознайомитися з життєписом С. Чернілевського (с.78).

2.     Навчитися виразно читати поезії.

 

31.12.2020

Тема. Література рідного краю

Підготуватись до виразного читання та аналізу двох поезій Володимира Сідуна.


 Дистанційне навчання

 9 клас

Українська мова

28.12.2020

Тема. Складнопідрядні речення з підрядними ступеня і способу дії

1.     Опрацювати параграф 22.

2.     Виконати вправу для домашнього завдання (с.83).

 

31.12.2020

Тема. Складнопідрядні речення з підрядними причини та мети

1.     Опрацювати параграф 24.

2.     Виконати вправу 2 (с.87), вправу 5 (с.88).


Дистанційне навчання

Українська література

9 клас

28,30.12.2020

Тема. Ідейно-художні особливості романтизму. Зв’язок з ідеями Просвітництва, з національним рухом. Поети-романтики. Значення романтизму для нового етапу розвитку слов’янських літератур

Опрацювати й законспектувати матеріал підручника (с. 142-145).

 

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога