Українська мова

10 клас

19.04

Тема. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку.

1.     Опрацювати параграф 41.

2.     Виконати письмово вправи 386, 387.

3.     Усно виконати текстові завдання (с. 156).

 

26.04.

Тема. Паралельні закінчення іменників.

1.     Опрацювати параграф 42.

2.     Письмово виконати вправи 395.

3.     Напишіть оголошення (4-7 речень), використати іменник чоловічого роду ІІ відміни в давальному відмінку однини.

  

                                  Українська література

10 клас

19.04.2022

Тема. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви ( «Слово, чому ти твердая криця…»)

1.     Навчитись виразно читати поезію.

2.     Вивчити основні мотиви поезії.

3.     Знайти художні засоби. Записати їх.

 

15.04.2022

Тема. Розвиток мовлення. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом.

1.     Повторити відомості про етюд та асоціацію.

2.     Обрати образ із творів Лесі Українки, який вам найбільше сподобався.

3.     Виконати роботу, дотримуючись вимог до написання етюду.


                                          Українська мова

11 клас

19.04.2022

Тема. Розвиток мовлення. Складання електронних листів різної тематики.

1.     Повторити матеріал про листування (с. 195).

2.     Виконати усно вправу 2 (с.195).

3.     Написати електронний лист свої подрузі (другу) про вашу участь у житті школи.

4.     Опрацювати рубрику «Культура слова» (с. 196).

                                                           20.04.2022

Тема. Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика).

1.     Опрацювати матеріал підручника (с. 197-198).

2.     Виконати вправу 2 (завдання А і Б письмово) с. 198.

 

Спецкурс

Опрацювати за довідником О. Авраменка «Складні випадки дієслівного керування» в українській мові (с.328)

 

                             Українська література

11 клас

19.04.2022

Тема. Контрольна робота. «Творчість В. Симоненка, Д. Павличка, І.Драча, М. Вінграновського, Г. Тютюнника, Л. Костенко» (розгорнуті відповіді на запитання)

1.     З яким образом асоціюється Україна в поезії В. Симоненка «Задивляюсь у твої зіниці…»?

2.     Чому поезія Д. Павличка «Два кольори» стала популярною?

3.     Яку роль відіграють образи-символи в новелі Г. Тютюнника «Три зозулі з поклоном»?

4.     У чому полягає драма любові Марусі Чурай з однойменного роману Ліни Костенко?

22.04.2022

Тема. Василь Стус. Загальний огляд його життя й творчості.

1.     За матеріалом підручника (с. 234-235) підготувати повідомлення на літературну тему.

2.     Опрацювати літературно-критичний матеріал «Екзистенційні дії в художньому творі» (с. 236), зробити записи.

 

 

 

                                                             

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога