Дистанційне навчання

16.11-20.11.2020

6 клас.

Українська мова

16.11.2020

Тема. Аналіз письмового твору.

18.11.2020

Тема. Фразеологізми в ролі членів речення.

1.     Повторити головні та другорядні члени речення (5 клас. Параграфи 48, 51,52, 53).

2.     Вправа 85 (переписати, підкреслити фразеологізми як члени речення).

3.     Скласти речення з поданими фразеологізмами, підкреслити їх як члени речення.

Ні риба ні м’ясо, як сніг га голову, ні пари з уст, крокодилячі сльози, як білка в колесі, скуштувати березової каші, як зірок на небі, розбити глека, за царя Гороха, пекти раки.

19.11.2020

Тема. Змінювання і творення слів.

1.     Опрацювати параграф 16, вивчити правила.

2.     Виконати вправи 122, 124.

3.     Утворити похідні слова від слів рука, народ, рослина. Розібрати їх за будовою.

 

 

 

Українська література

18.11.2020

Тема. Т. Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Поезія «Думка».

1.     Скласти план до статті підручника «Т. Шевченко» (с. 43-44).

2.     Виразно читати поезію «Думка».

3.     Письмово дати відповідь на питання «З якою метою Т. Шевченко увів у вірш «Думка» образ журавлів?»

19.11.2020

Тема. Т. Шевченко. «Іван Підкова». Зображення історичного минулого. Героїзм і відвага козаків та їхнього ватажка.

1.     Виразно читати поему «Іван Підкова».

2.     Виконати письмово тести (с. 47).

3.     Виписати з поеми художні засоби.

9 клас

Українська мова

16.11.,19.112020

Тема. Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.

Текст «Світова слава пісні» (с.98-99):

1.     Скласти план.

2.     Написати докладний переказ.

3.     Доповнити переказ творчим завданням (вправа 2, с.99).

 

Українська література

16.11.2020

Тема. Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. Біблійна основа творчості та його вчення про самопізнання. «Всякому місту – звичай і права…»

1.     Опрацювати життєвий і творчий шлях Г. Сковороди.

2.     Скласти хронологічну таблицю.

3.     За статтею «Вступні двері до християнської добронравності» письмово визначити основні філософські положення.

4.     Вірш «Всякому місту-звичай і права…» вивчити напам’ять.

5.     Опрацювати матеріал підручника (с. 70-71).

18.11.2020

Тема. Г. Сковорода. «De libertate». Проповідь житейської невибагливості, пошуку гармонії із собою і світом. Повчальний характер і художні особливості збірки «Байки Харківські». Байка «Бджола та Шершень».

1.     Прочитати байку «Бджола та Шершень».

2.     Опрацювати матеріал підручника (с. 68-69).

3.     Виписати особливості байок Г. Сковороди.

4.     Прочитати вірш «De libertate» та уміти зробити його аналіз.

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога