Дистанційне навчання

30.11-04.12.2020

6 клас.

Українська мова

30.11.2020

Тема. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами         –ськ, -цьк, -зьк та іменників –ств, -цтв, -зтв

1.     Опрацювання таблиці (с.60).

2.     Рубрика «Зверніть увагу».

3.     Вправи 149, 151 (письмово).

4.     Вправа 152 (усно).

02.12.2020

Тема. Складні слова. Сполучні – о, -е в складних словах.

1.     Вправа 156 (усно).

2.     Складні слова мають два і більше коренів. Вони творяться за допомогою голосних о, е або без них.

3.     Вправи 157, 158 (письмово).

4.     Творчий диктант. Утворити слова способом складання.

Чорне море, перший сорт, добра якість, багато поверхів, широкий екран, п’ять томів, світлий волос, крутий ріг, сухий діл, будівник вагонів, чорна земля.

03.12.2020

Тема. Творення і правопис складноскорочених слів.

1.     Вправа 168 (усно).

2.     Складноскороченими називають слова, які утворені складанням початкових частин слів, початкових букв.

3.     Опрацювання теоретичного матеріалу (с. 67-69).

4.     Вправи 169, 170 (письмово).

5.     Творчий диктант. Утворити складноскорочені слова.

Московський художній академічний театр, дитячий садок, стінна газета, сільський кореспондент, Академія наук України, фінансовий відділ, вищий учбовий заклад, автоматична телефонна станція.

Українська література

02.12.2020

Тема. В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Незвичайні здібності козаків – характерників.

1.     Написати твір-характеристику персонажа твору В. Рутківського «Джури козака Швайки» (до одної сторінки).

03.02.2020

Тема. Контрольна робота №2. Творчість М. Вороного, Т. Шевченка,                        В. Рутківського (тести, завдання)

1.     Ясним соколом у хмарах, сірим вовком в полі скаче

a.     Гудець.

b.     Хан

c.      Князь

d.     Ханський син.

2.     Прочитайте уривок із поеми.

Зажурився, засмутився…

В день не їсть, а серед ночі

Плаче, бідний, та зітхає

Сну не знають його очі.

У цих рядках ідеться про

a.     Гудця

b.     Ханського сина

c.      Хана

d.     Володимира Мономаха.

3.     Події в поемі «Євшан-зілля» розвиваються в такій послідовності

a.     Ханський син у неволі – гудець у Києві – повернення ханського сина на батьківщину – прохання хана до гудця.

b.     Гудець у Києві - ханський син у неволі - повернення ханського сина на батьківщину - прохання хана до гудця.

c.      Ханський син у неволі - прохання хана до гудця - гудець у Києві - повернення ханського сина на батьківщину.

d.     Прохання хана до гудця - ханський син у неволі - гудець у Києві - повернення ханського сина на батьківщину.

4.     Прочитайте уривок із поеми.

Жив у Києві, в неволі,

Ханський син, малий хлопчина,

Половецького б то хана

Найулюблена дитина.

Ці слова належать:

a.     Київському князеві.

b.     Гудцю-віщуну.

c.      Ліричному герою.

d.     Половецькому ханові.

5.     Віршована форма та яскраві події – ознаки твору

a.     Ліричного.

b.     Епічного.

c.      Драматичног.

d.     Ліро-епічного.

6.     Установіть відповідність

Літературний рід

Жанр

1 Лірика

А Повість

2 Епос

Б Комедія

3 Драма

С Поема

 

Д Гімн

7.     Іван Підкова в однойменній поемі має козацьке звання

a.     Сотника.

b.     Отамана.

c.      Осавули.

d.     Хорунжого.

8.     У реченні «Сине море звірюкою то стогне, то виє» не має

a.     Епітета.

b.     Порівняння.

c.      Персоніфікації.

d.     Анафори.

9.     Іван Підкова в однойменній поемі Т. Шевченка зібрався пливти до

a.     Києва.

b.     Синопа.

c.      Царгорода.

d.     Запоріжжя.

10.            Скласти розповідь про дивовижних героїв роману В. Рутківського «Джури козака Швайки»

 

9 клас

Українська мова

30.11,03.12.2020

Тема. Розділові знаки між частинами складносурядного речення.

1.     Мовна довідка. Між частинами складносурядного речення перед сполучником сурядності може бути кома, тире й крапка з комою.

Кома ставиться, коли частини речення виражають одночасність, послідовність подій або протиставляються.

Тире ставиться, коли частини речення виражають швидку зміну подій або причиново-наслідкові зв’язки.

Крапка з комою ставиться, коли частини речення значні за обсягом або в середині них є свої розділові знаки.

2.     Вправа 4, с.59 (письмово).

3.     Опрацювати «Синтаксичний розбір складносурядного речення» (с.61).

4.     Вправа для домашнього завдання, с.61. Зробити синтаксичний розбір речень.

Українська література

30.11.2020

Тема. Творчість І. Котляревського – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Драматург і театральний діяч. Історія появи «Енеїди».

1.     Скласти хронологічну таблицю за життєвим і творчим шляхом І.Котляревського.

2.     Прочитати поему «Енеїда» (с. 80-89).

3.     Опрацювати «Історія видання «Енеїди» (с.89-90).

02.12.2020

Тема. І.Котляревський «Енеїда». Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в поемі.

1.     Опрацювати матеріал за таким планом:

·        Композиція твору.

·        Тема.

·        Проблематика.

·        Ідеї твору.

·        Жанрові особливості.

·        Алюзія.

2.     Перегляньте мультфільм «Енеїда» і напишіть короткий відгук про нього.

 

 

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога